Προφίλ

Προφίλ

Ποιοι Είμαστε

Μαρία Σ. Kλάδου

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Μαρία Σύνθια Κλάδου ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2009 στο Τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας των Α.Τ.Ε.Ι. Πάτρας. Εργάστηκε και εκπαιδεύτηκε στον τομέα της πρώιμης παρέμβασης βασισμένης στις αρχές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης της Συμπεριφοράς (Applied Behavior Analysis – ABA) σε παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΔ), αποκτώντας εξειδίκευση και σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας.

Το 2013, η Μαρία προχώρησε σε μετεκπαίδευση στο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Κλινικής Εξειδίκευσης στις διαταραχές ροής της ομιλίας (European Clinical Specialization in Fluency Disorders – ECSF) στην Αμβέρσα, όπου είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στο Michael Palin Centre for Stammering Children.

Το 2018 πιστοποιήθηκε ως Ευρωπαϊκή Ειδικός στις Διαταραχές Ροής της Ομιλίας (European Fluency Specialist – EFS) και συνέχισε την εκπαίδευσή της σε άμεσες και έμμεσες θεραπευτικές προσεγγίσεις όπως η Θεραπεία Αλληλεπίδρασης Γονέα-Παιδιού Palin (Palin PCI), η θεραπεία RESTART-Demands & Capacities Model (RESTART-DCM) & Mini kids.

Επιπλέον, η Μαρία Σύνθια Κλάδου συνεργάζεται με ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία, προσφέροντας ενημέρωση και καθοδήγηση σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Αποτελεί μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) και της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος στις Διαταραχές Ροής της Ομιλίας (ΟΕΕΔΡΟ) του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπαιδικών (ΠΣΛ).

Η εμπειρία και η εκπαίδευσή της την καθιστούν μία από τις εξειδικευμένες θεραπεύτριες στις διαταραχές ροής της ομιλίας, παρέχοντας καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων που αντιμετωπίζουν διαταραχή τραυλισμού και βατταρισμού (Cluttering) και των οικογενειών τους.

Μαρία Καμαράτου

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Μαρία Καμαράτου ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Λογοθεραπείας των ΑΤΕΙ Πατρών το έτος 2013.

Εξειδικεύεται σε παιδιατρικό πληθυσμό με γλωσσικές διαταραχές, Νοητική υστέρηση, ΔΑΔ, αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχές σίτισης και με διαταραχές ροής της ομιλίας [Τραυλισμό].

Έχει εμπειρία σε παράλληλη στήριξη παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές. Έχει λάβει βασική εκπαίδευση σε θεραπευτικά προγράμματα όπως το “Touch and say”, “Feeding Therapy”, “μυολειτουργική αποκατάσταση”, “αξιολόγηση και θεραπεία παιδικού τραυλισμού” και “στρατηγικές αισθητηριακής ολοκλήρωσης για
Λογοθεραπευτές”.

Πόπη Καμπάνη

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Πόπη Καμπάνη ολοκλήρωσε τις σπουδές της το έτος 2020 στο Τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας των Α.Τ.Ε.Ι Πατρών. Εξειδικεύεται στην αξιολόγηση και αποκατάσταση αναπτυξιακών γλωσσικών διαταραχών, αναπτυξιακών διαταραχών ομιλίας και μαθησιακών δυσκολιών.

Έχει εκπαιδευτεί στο γλωσσικό πρόγραμμα MAKATON και έχει βασική κατάρτιση στο Σύστημα Επικοινωνίας PECS. Είναι κάτοχος της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος, έχει εργαστεί στην Αθήνα σε κέντρα Λογοθεραπείας και σε σχολεία ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.

Επιμορφώνεται διαρκώς μέσω σεμιναρίων που αφορούν την αποκατάσταση διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας.

Κατερίνα Συμεωνίδου

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Κατερίνα Συμεωνίδου αποφοίτησε από το τμήμα Εργοθεραπείας του ΤΕΙ Αθηνών, έχοντας ήδη ολοκληρώσει τέσσερις βραχυπρόθεσμους κύκλους κλινικής και πρακτικής.

Στο Παιδιατρικό Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, έμαθε πώς να εφαρμόζει παρεμβάσεις συμπεριφορικής εκπαίδευσης σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, όπως PECS, TEACCH, Discrete Trial Instruction καθώς και Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης.

Διενεργεί αναπτυξιακές εκτιμήσεις χρησιμοποιώντας αξιολογητικά εργαλεία, υποστηρίζει ασκούμενους εργοθεραπείας και επιβλέπει την εκπαίδευσή τους. Σχεδιάζει και εφαρμόζει εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού με σκοπό να βελτιώσει τις δεξιότητες κοινωνικής αλληλεπίδρασης, καθώς και τη γνωστική και μαθησιακή ικανότητα.

Δημιουργεί εξατομικευμένα προγράμματα για παιδιά με ΔΕΠ-Υ, αισθητηριακές διαταραχές, δυσπραξία και ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή με στόχο την αναδιοργάνωση του αισθητηριακού συστήματος του παιδιού, τη μείωση της υπερκινητικότητας, τη βελτίωση της συγκέντρωσης και τη διδασκαλία του τρόπου καθορισμού ορίων και ελέγχου.

Επιπρόσθετα, συντονίζει ομαδικά εργαστήρια για να ενισχύσει τις δεξιότητες σε άτομα με σύνδρομο Down και μικτές μαθησιακές δυσκολίες, διδάσκοντας τους δραστηριότητες καθημερινής ζωής και προσφέροντας βοήθεια στην πρόσβαση σε κοινοτικά προγράμματα που στοχεύουν στην πλήρη ή μερική ένταξη της κοινότητας.

Εκτός από την πολυετή επαγγελματική εμπειρία, είχε πλήρη παρουσία σε τηλεοπτικές εκπομπές με στόχο την προώθηση της εργοθεραπείας, συμμετοχή σε σεμινάρια ως ομιλήτρια σε θέματα όπως η ανεξάρτητη διαβίωση, οι μαθησιακές δυσκολίες και οι παρεμβάσεις, καθώς και παρουσίαση λογισμικών για εναλλακτική επικοινωνία σε smartphone ή tablet.

2 ετων δεν μιλαει

Ελεάννα Γεροντοπούλου

ΒΟΗΘΟΣ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


Η Ελεάννα Γεροντοπούλου είναι πιστοποιημένη Βοηθός Εργοθεραπείας. την τελευταία δεκαετία είναι σε μια συνεχή διαδικασία επιμόρφωσης και εκπαίδευσης πάνω σε θέματα Ειδικής Αγωγής, Αναπτυξιακών διαταραχών και παιδιατρικής Εργοθεραπείας.

Από το 2009 εργάζεται ως μουσικοπαιδαγωγός (Μουσικοκινητικής Αγωγής Συστήματος Carll Orff) σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία, στο Ελεύθερο Ωδείο και σε ένα Κέντρο Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας για Άτομα με Νοητική Υστέρηση.

Έχει παρακολουθήσει τον Διετή Επαγγελματικό Κύκλο Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής Carl Orff στη Σχολή Μωραΐτη. Παρακολούθησε τη Σχολή Αφηγηματικής Τέχνης του Κέντρου Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών όπου και αποφοίτησε το 2011.

Ηλιάννα Βλάσση

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Ηλιάννα Βλάσση είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Queen Margaret University του Εδιμβούργου . Έχει εκτελέσει πρακτική άσκηση σε αρκετές δομές της Αττικής όπως το Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών, το Κοινωνικό Ιατρείο Δήμου Βριλησσίων καθώς και σε άλλα ιδιωτικά Κέντρα ειδικών θεραπειών.

Είναι εξειδικευμένη σε τρόπους εναλλακτικής επικοινωνίας όπως το PECS και το MAKATON. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για την ενδυνάμωση των στοματοπροσωπικών δομών και την αποκατάσταση φωνολογικών και αρθρωτοκών δυσκολιών . Αξιολογεί τα παιδιά βάσει σταθμισμένων εργαλείων . Έχει πολυετή εργασιακή εμπειρία σε κέντρα ειδικών θεραπειών, και αναλαμβάνει την παράλληλη στήριξη παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και άλλες διαγνώσεις, για τη συνοδεία τους στα σχολικά πλαίσια για την παρακολούθηση των σχολικών προγραμμάτων.

Όραμα της είναι η συμβολή της στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου κάθε άνθρωπος θα είναι αποδεκτός και θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στους τομείς της επικοινωνίας, της αλληλεπίδρασης και της κοινωνικής συνδιαλλαγής με άλλους ανθρώπους.

Βασιλική Σαρρή

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Βασιλική Σαρρή είναι πτυχιούχος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών, με ειδίκευση σε διαταραχές επικοινωνίας για παιδιά. Επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της γλωσσικής και επικοινωνιακής ικανότητας με στόχο την αυτοεκτίμηση και την συναισθηματική ευημερία των παιδιών.

Διαθέτει εμπειρία σε σχολικά, κλινικά και ιδιωτικά περιβάλλοντα, ενώ συμμετέχει σε σεμινάρια και συνέδρια για τη συνεχιζόμενη εκπαίδευσή της. Έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές και παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.

Το όραμά της είναι να δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου κάθε άτομο θα μπορεί να αναπτύξει πλήρως τις επικοινωνιακές του ικανότητες, ανεξαρτήτως των προκλήσεων που αντιμετωπίζει. Επιθυμεί να προάγει την ένταξη και την αποδοχή όλων των ανθρώπων μέσω της λογοθεραπείας, προσφέροντας τους τα εργαλεία για να εκφραστούν και να συνδεθούν με τους γύρω τους.

Είναι εθελόντρια σε οργανισμούς παιδικής μέριμνας και αθλητικά προγράμματα.

Ο Χώρος μας

Δοκιμαστικό κείμενο. Υπάρχουν αρκετές ερωτήσεις και θα τις απαντήσουμε στη συνέχεια, και ίσως κάποιες ακόμα που σας γεννήθηκαν όση ώρα το σκέφτεστε.