Προφίλ

Προφίλ

Ποιοι Είμαστε

Μαρία Σ. Kλάδου

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Μαρία Σύνθια Κλάδου ολοκλήρωσε τις σπουδές της το έτος 2009 στο Τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας των Α.Τ.Ε.Ι. Πάτρων.

Εργάστηκε και εκπαιδεύτηκε στον τομέα της πρώιμης παρέμβασης βασισμένη στις αρχές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης της Συμπεριφοράς, Applied Behavior Analysis (ABA) σε παιδιά με
διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές [ΔΑΔ]. Μέρος της εκπαίδευσης αποτελούσε και η ειδίκευση σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας.

Το έτος 2013 έκανε μετεκπαίδευση στο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Κλινικής Εξειδίκευσης στις διαταραχές ροής της ομιλίας European Clinical Specialization in Fluency Disorders [ECSF] με έδρα την Αμβέρσα. Μέσα από το πρόγραμμα ECSF είχε την ευκαιρία να κάνει πρακτική άσκηση στο θεραπευτικό πλαίσιο Michael Palin Centre for Stammering Children. Το 2018 εντάχθηκε στους Ευρωπαϊκά εξειδικευμένους κλινικούς στις διαταραχές ροής της ομιλίας,
European Fluency Specialist [EFS]. Εκπαιδεύτηκε στη προσέγγιση Palin PCI σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και σχολικής ηλικίας. Η προσέγγιση Palin PCI αφορά την αξιολόγηση και έμμεση παρέμβαση σε παιδιά με διαταραχή ροής της ομιλίας.


Συνεργάζεται με ιδιωτικούς πρότυπους παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία με σκοπό την ενημέρωση και καθοδήγηση γονέων και εκπαιδευτικών.


Αποτελεί μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) και μέλος της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος στις Διαταραχές Ροής της Ομιλίας [ΟΕΕΔΡΟ] του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπαιδικών [ΠΣΛ].

Μαρία Καμαράτου

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Μαρία Καμαράτου ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Λογοθεραπείας των ΑΤΕΙ Πατρών το έτος 2013. Εξειδικεύεται σε παιδιατρικό πληθυσμό με γλωσσικές διαταραχές, Νοητική υστέρηση, ΔΑΔ, αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχές σίτισης και με διαταραχές ροής της ομιλίας [Τραυλισμό]. Έχει εμπειρία σε παράλληλη στήριξη παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές. Έχει λάβει βασική εκπαίδευση σε θεραπευτικά προγράμματα όπως το ‘Touch and say’, ‘Feeding Therapy’, ‘μυολειτουργική αποκατάσταση’, ‘αξιολόγηση και θεραπεία παιδικού τραυλισμού’ και ‘στρατηγικές αισθητηριακής ολοκλήρωσης για Λογοθεραπευτές’.

Ο Χώρος μας

Δοκιμαστικό κείμενο. Υπάρχουν αρκετές ερωτήσεις και θα τις απαντήσουμε στη συνέχεια, και ίσως κάποιες ακόμα που σας γεννήθηκαν όση ώρα το σκέφτεστε.